מושבניק פחדן המסב פניו נוכח אמת מוכחת ומצוטטת
הוספת תגובה לדף  "אימא אדמה" כסחורה
שם הכותב:  משה שיאון(פיינשטיין)
נושא / כותרת  מושבניק פחדן המסב פניו נוכח אמת מוכחת ומצוטטת
תוכן ההודעה:  אלישע מעלה נכון את שאלת מערכות היחסים עם המדינה(תוצר הקצה של ההסתדרות הציונית שגם רמ"י וגם הקיבוץ הם חלק מאורגניו המייסדים והמיוסדים). הקיבוץ שצדק קיומו מהיותו יחידה חברתית לוחמת (שהמדינה וקיומה זקוקים לה כיום לא פחות מאי פעם, ואנו כושלים יותר ויותר למלא את הצורך - לכן מחליפים אותנו בעלי הכיפות הסרוגות). מצורך זה של המדינה והחברתיות הייחודית היו בבסיס ההרמוניה והעדפת הקיבוץ ומשהם נמוגים גם נמוג היחס הייחודי. למדינה בנים נוספים לדאוג להם והלוואי שתעשה זאת על פי פרמטרים שווים לכל נפש ובהתאם לסדר עדיפויות מושכל.
עם הפחדן הנחשב;שמהאמת לו כואב וכאב; המסתתר תחת איצטלת המושב - נגמר הדיון בארגומנטים החשובים בחלק שבו טיעוניו הוכחו כמצוצים מאצבע של מושבניק פחדן הרואה בשיוויון כלפי החוק והסדר קיפוח. איננו זקוקים להמלצות חנפן פחדן המשבח את מעשינו כיום בזכות אבות שאיננו מקיימים את דרכם ואף מקפחים אותם ישירות.
- המןשבניק פחדנצ'יק קושר את גורלו בגורלנו מתוך תקווה שאנו נחרוש גם עבורו בשדות טומעה וכחש לאחדות המטרות בין אלו שלנו ואלו של אורגני הלאום המכוננים.
- גם כלבי כשמבחין שטעה בהבחנה ונבח על משהו שלא התכוון מתחיל לנבוח הצידה לנקודה סתמית או אחרת, כאילו לא התכוון.
- אז בחן פחדן את טיעוניך לגבי המקורות, לצורך הבנת המקורות,ההווה, והעתיד לקרות.
- עיין בתביעות הצודקות לחלוקת משאבי המדינה בצדק והחרש - דבר אינו שלך/שלנו מלבד מה שיצרנו ועודנו מייצרים ישירות תוך שימוש בנכסים שאנו ברי רשות בהם - כל עוד אנו עושים זאת בהתאם לתקנות המחייבות.
- בעניין שהעלה אלישע, רמ"י נוהגים בהתאם לנאמנותם לחוק, סדר ומערכת היחסים הבסיסית ועוד לא בדי הקפדה, אם נכון הניגלה לעיננו שחובשי הכפיות ומלוכסני העיניים אינם בדיוק מבני עמנו.
- לגבי סירבול וטענות נוספות הרי שראוי לבקר ולשפר כל מוסד המעניק לנו שירותים ובכלל - אך זה אינו מנקה אותנו בבגידתנו באדם ובאדמה לסחור ולשכור בהם כמטבע העובר לסוחר.
העתקת קישור