איבוד עשתונות היא תכנית עבודה גרועה, בכל מצב
הוספת תגובה לדף  שיתופי - חדשני / מתי השינוי יגיע אלינו?
שם הכותב:  משה שיאון(פיינשטיין)
נושא / כותרת  איבוד עשתונות היא תכנית עבודה גרועה, בכל מצב
תוכן ההודעה:  - עוזי, אני מציין עובדות חלקיות המצביעות על מצב חמור בהרבה, רק זעמך הגולש על מידותיך הופכן לעקיצות נוכח הצורך להכיר באמת שאתה יודע טוב ממני שהיא קצה חשוף קטן לגוש גדול בהרבה, שאל את היו"ר של עמיעד.
למרות שייתכן שדור הוריכם נכשל מעט בחינוך, בעיקר בכיבוד אב ואם שלא לקפחם לעת זיקנתם, מגיע להם טוב על מאמציהם לטוב,מגיע להם שתתעלו מעל צייקנות היום יום ותאוותכם לבצע אישי. אין לי בעיה עם איבוד עשתונותיך, יש לי בעיה עם כך שבאובדן דרכך אתה בעצם דוחה את תקופת הענקת הפנסיה לדור הוריך שייתכן שאין להם את כל זמן החלד לצפות להחלטתך מתי ראוי לשלם את זכויותיהם היתרות שצברו בעדיפות שנותיהם למען עסקיהם המשותפים וגמלתם לעת זיקנה וצורך.שלמו להוריכם את הראוי והרגש חופשי לפגוע בי כחשקך, יש לי את כח וזמן הספיגה.
- לא ארחיב עיסוק בדבריך שכל מטרתם היא פגיעה אישית, תוצאות בילעם לדברי שיטנה חסרי סדר היגיון ותומכים רבות בדברי-גם אם אני חוטא ברוב מלל נראה לי ששלי עשוים לטבוע בים מלל דבריך,אנה רכוש לך מראה אחורית, כנראה לשנינו נותר ללמוד משהו.
- איני רואה עצמי מורה דרך
לרבים,כשאני נדרש להעלות היבטים עלי עצמי כדוגמה או כעזרה לפונים לעצתי אני משתמש גם בדוגמת דרכי האישית שאותי היא משרתת היטב-הרי המצב האישי הוא בעצם השתקפות תחושותיך כלפי מצבך.
לולא רוב חפזונך לפגוע לא היה נשכח ממך עיקר תוצאת מטרותי - ראיית עצמי כחלק מרקמה חברתית אחת למרות טבעי האינדיווידואליסטי.
- דרכי שאתה לועג לה ברוב זעמך להקצין עקב יסוריך עצמך אינה העניין, גם לא פתרונותי האישיים למצבים מישתנים. החברה בה אנו חיים מדברת שפה אחרת משלי האישית ואכפת לי ממנה, היא נעה בתוך חברות אנושיות מוכללות ומכלילות וכשהדיון הציבורי במדינת ישראל הוא על צדק חברתי הרי שהדיון בצדק חברתי נידרש בקיבוצים מעניין אותי במיוחד לפי הסדר:צדק חברתי בקיבוץ המשונה שלי (אלו חברי שלמרות חילוקי הדעות אני חש ערב להם באופן מלא, מסתבר שזה הדדי), בקיבוצים האמיתיים (להם כנראה אין בעיה קרדינלית/מובילה וגדולה בשלב זה-כהכללה (היא תתחיל לכשיתחיל תהליך הפירוק בפועל), והקיבוצים המשונים בהם צלם האדם והסיפוק האישי תומכים ברצוני לדאוג למי שאני חש קירבה כלפיו, אפילו כשייתכן שאיני מכירו, אך יכול לשער את מצבו. כלל המצב החברתי במדינה על כל רבדיה,גזעיה/עמיה,מעניין אותי מאוד.
- כולנו מושפעים מאיכות החברה בה אנו חיים, חוסנה הביטחוני והתקדדמותה החברתית. דגמים שונים בעולם, חייתי בארה"ב תקופות אך אני מעדיף את הדגם השבדי תוך התאמות מקומיות.
* אני חברתי ותומך בחברת שותפות כתוצאת שיקול שלי, כמי שאישית חושב שאינו מתאים לחברה זו. אם ערב לך כל כך אתה יכול להשתמש בהגדרות הלועזיות סוצייליסט וקומוניסט, זה אינו מעלה ומוריד מהעניין והסבר הלוגי, ספק אם יביא מזור למצוקותיך עם עצמך, אך נסה, אולי כמרגיע כאב זמני.
- בהובילי חיילים רציתי לדעת והייתי שקט לדעת שעשיתי כיכולתי שחיילי יהיו בעלי הכרה, חינוך,מרוצים,שמחים ובעלי מוסר, בהחלט מדאיג אותי מי משרת עם ילדי בצבא ואת מי יפגשו בחייהם האזרחיים.
- לכן מדאיגה אותי התופעה של הזנחת אדם לעת זיקנה המושלך להתחשבנות קטנונית ועושקת ככלות כוחו - קמו בנים על הוריהם לעושקם, היש מכוער מכך ???.כן המחאה הצוברת תאוצה לעת עתה והלוואי ותהפוך למהפיכה בקוראה לצדק חברתי מכילה את מה שאני גורס כל שנות תודעתי.
העתקת קישור