אכן יצא המרצע מהשק
הוספת תגובה לדף  גם השיטה אשמה
שם הכותב:  חבר משונה
נושא / כותרת  אכן יצא המרצע מהשק
תוכן ההודעה:  והנה מתברר שמאחורי 'המהפכן' הדגול חסיד השינויים מהמרכז מסתתר כצפוי 'קיבוצניק' מצוי (במובן הרע של המילה) שמרן וחסר כל הבנה בהלכות עולם שמעבר לד' אמותיו: "..ואם יתברר שרוב חברי הקיבוץ מעדיפים כמו סבתי הקשישה לשמר את המסגרת הקהילתית הקיימת ואינם ששים לעוד כמה ג'ובות בבנק? והם מעדיפים לוותר על שבר בחיים האישיים והקהילתיים המאפיינים זוכי פיס מקריית גת?.."

אם כל רצונה של סבתך ושאר החברים הוא 'לשמר את המסגרת הקיימת' מה צורך היה להם בכלל בכל 'השינוי' הזה.. או שמא 'המסגרת הקיימת' אותה כל כך ראוי לשמר נולדה רק אחרי 'השינוי' בו מוקצבת לסבתך 'פנסיית המינימום' עפ"י התקנות המבטיחה לה כמובן רמת חיים 'גבוהה בהרבה' מרמתה טרם 'השינוי'..

ושאלת עוד שאלות:
"ואם כל רצונה הוא להזדרקן ליד חברותיה הקשישות ולראות ילדים משחקים על השדה מולה? מה אז תעזור לה הנחלה?"
אז הנה לך תשובה בכל זאת:
הזכויות הכלולות ב"נחלה" הן בין השאר זכות למגורים (ללא תשלום למינהל) לשלושה דורות של "מתיישבים" בשלוש יחידות דיור (עד שטח בנוי כולל של 375 מ'ר) כך שאם הייתה לה נחלה אותם הילדים שהיא כל כך אוהבת לראות משחקים בשדה היו יכולים להיות נכדיה וניניה עצמה ובשרה המשחקים בשדה שהוא שלה ולא של 'המשק'..
זה כל כך רע?

ורק לידיעתך:
בעלות על נכסים סחירים כגון דירה או נחלה אין פירושה שהשימוש היחיד שניתן לעשות בהם הוא "מכירתם ולשחק עם הכסף בבורסה". אדם, ובמיוחד כזה שזה עתה הועברה אליו מהקיבוץ "האחריות האישית לפרנסתו" יכול להשתמש בנכסיו כעירבון ובטוחה לקבלת הלוואות מהמערכת הבנקאית על מנת שיוכל לפתח עסק משלו לצורך פרנסתו וקיום אחריותו לה..

חומר..
העתקת קישור