נראה שנגמרו לפלג הנושאים לדון בהם
הוספת תגובה לדף  התקדמות לאחור - האישה העירונית כובשת דרכים חדשות ותחומי עיסוק שנחשבו לגבריים, וחברת הקיבוץ המופרט מתכנסת לתוך ביתה ושבה אל עיסוקי האישה המס
שם הכותב:  עוזי בן צבי
מקום מגורים:  עמיעד
נושא / כותרת  נראה שנגמרו לפלג הנושאים לדון בהם
תוכן ההודעה:  הפעם פלג מנסה להוכיח שהאישה הקיבוצית המשוחררת מנטל עבודות הבית, עלתה ופרחה בקיבוץ השיתופי, האומנם, ייספר לנו פלג מור על עשרות מנהלות המפעל, מרכזות המשק, הגזבריות, מרכזות הענף שהיו בקיבוצו, אני בטוח שבמעוז החבירות מילאו את כול תפקידי המפתח בזכות השחרור שהשיגו עם הלינה הבתי הילדים, עם המכבסה ומחסן הבגדים, אם זכרוני אינו מטעה אותי, עמדו החביירים וגיהצו בקומונה, והכובסים תלו את הסדינים על חבלי היבוש...
עכשיו מלין פלג , שהנה ממש עכשיו פרצה הקיבוצאית השיתופית מביתה הקיבוצי ויצאה למרחב, וואללה, נכון טובה החליפה את אילן בפלסאון, זו מהפכה של ממש...
אבל תגיד לי פלג, מה עניין שמיטה לתשמישי מיטה? בקיבוץ המופרט, מביאים מנקה לבית, מישהי שגם מגהצת לפעמים, מביאים לפעמים גנן למדשאה, והאישה? היא עסוקה במשרד עורכי הדין או במועצה, למה לא? מה יש? מהיכן הרעיון שהאשה היא עבד לביתה יותר מהאיש שבבית?
עוד דבר אחד, הרכב, אתה עוד חי בקיבוץ השיתופי, היום מסביב לקיבוץ עומדות 100 מכוניות, איך אני יכול לדעת של מי הרכב, של מנהל המפעל בקיבוץ השכן או שזה ג'יפ מפואר של המובטל השכונתי שירושה ענקית נפלה בחיקו, העיקר שהרכבים חונים מסביב, בקיבוץ פנימה תמצא מעט מאוד מכוניות, מה זה שייך לשיתופי או לא? ההפך הוא, בשיתופי ידענו של מי הג'יפ המפואר, היום? לך תדע...
לך חפש חומר קצת יותר מעניין ופחות משומש
עוזי
העתקת קישור